Majowy koncert niedzielny upłynie w towarzystwie uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu.
Wystąpią:
* duet fortepianowy (przygotowanie A. Haber) w składzie: Cyprian Tessmer i Jacek Kisiel
* kwartet akordeonowy (przygotowanie H. Kwiatkowska) w składzie: Paweł Łaniecki, Filip Witkowski, Szymon Śliwiński, Matylda Giemza
* zespół fletowy (przygotowanie M. Dudek) w składzie: Sandra Kubiak, Natalia Erdmańska, Alicja Pancerzyńska, Agnieszka Kozłowska
* kwartet saksofonowy (przygotowanie D. Dobosz) w składzie:
– Aleksander Wiśniewski – saksofon sopranowy
– Michał Kazaniecki – saksofon altowy
– Sandro Sobczyński – saksofon tenorowy
– Wojciech Pawlak – saksofon barytonowy
* duet akordeonowy (przygotowanie T. Kwiatkowski) w składzie: Błażej Wróbel i Paweł Wiśniewski
* zespół wokalny PSM II stopnia (przygotowanie G. Łazicka)
* orkiestra smyczkowa (przygotowanie P. Jankowski)
* orkiestra dęta (przygotowanie D. Dobosz)
* zespół muzyki rozrywkowej (przygotowanie T. Linowski)
Wymienione zespoły tworzą uczniowie szkoły zarówno ci młodsi jak i ci starsi w programie koncertu znajdą się kompozycje klasyczne, ale nie zabraknie też muzyki rozrywkowej.
Zapraszamy również na wernisaż prac Tomasza Woźniaka
Tomasz Woźniak – FARBOGRAFIA
Autor jest absolwentem gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Zawodowo zajmuje się projektowaniem graficznym, tworzeniem prezentacji multimedialnych i grafiką telewizyjną. Ostatnio trudni się też realizacją filmów szkoleniowych dla firm i fundacji. Od roku 2002 jest wykładowcą w Aktywnym Studium Plastycznym Technik Teatralno-Filmowych, a od roku 2008 – w Wyższej Szkole Artystycznej w Warszawie.
Prezentowane na wystawie prace stanowią połączenie wielu technik grafiki warsztatowej. Są to głównie: akwatinta, monotypia, linoryt barwny i kolagrafia. Punktem wyjścia jest zwykle rysunek, na podstawie którego tworzona jest matryca. Odbitka z takiej matrycy nierzadko drukowana jest na papierze uprzednio spreparowanym za pomocą koloru i faktury. Bywa, iż po wyschnięciu prace są dodatkowo retuszowane i ręcznie podmalowywane. Niektóre grafiki noszą też ślady obróbki cyfrowej.