„Odrobinę szczęścia w miłości …” cytat z piosenki Ireny Santor stanie się tym razem doskonałym pretekstem do spędzenia nastrojowego wieczoru w Klubie Akcent. Dokładnie w dniu Św. Walentego zabrzmią najpiękniejsze utwory z lat 20 i 30 XX wieku, czyli okresu eleganckich kawiarni, wytwornych teatrów, szalonych kabaretów i swingujących dancingów.
Nowe, autorskie aranżacje popularnych piosenek z repertuaru M. Fogga, Z. Pogorzelskiej, E. Bodo, T. Faliszewskiego i L. Messal, a przy tym kameralny klimat koncertu, nadają dawnym przebojom świeżości i niepowtarzalnego uroku. Wspomnienia dawnych dni stają się na nowo wyraźne i mocne.
W programie koncertu m.in.: „Ja się boję sama spać”, „Już nigdy”, „Tango milonga, „Odrobinę szczęścia w miłości”, „To ostatnia niedziela”.
Zespół w składzie:
Joanna Hort – wokal;
Piotr Kopietz – akordeon, bandoneon, kierownictwo artystyczne;
Michał Zuń – kontrabas.
Joanna Hort – wokalistka, aktorka. Absolwentka Wydziału Wokalnego Szkoły Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Szkoły Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich. Jest finalistką kilku ogólnopolskich konkursów piosenki aktorskiej i kabaretowej. Za swoją twórczość estradową skupioną wokół piosenek z okresu międzywojennego, otrzymała „Złoty Liść Retro” – Grand Prix IX Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki Retro im. Mieczysława Fogga. Jej recital „Artystką była w pewnym kabarecie…” zainaugurował cykl spotkań poświęconych międzywojennej Warszawie w ramach projektu Niepodległa 2017. Z repertuarem piosenek międzywojennych występowała w wielu miejscach na mapie kulturalnej Warszawy, w tym m.in.: w Teatrze Kamienica i Teatrze Syrena, w Studio im. Agnieszki Osieckiej oraz w Studio Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego – u boku m.in. Sławy Przybylskiej i Tadeusza Woźniakowskiego. Ponadto koncertowała na scenach Białegostoku, Lublina czy Białej Podlaskiej.
Piotr Kopietz – muzyk, aranżer, kompozytor. Jest absolwentem Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie akordeonu. Studiował ponadto w Universität für Musik und darstellende Kunst Graz w Austrii oraz uczestniczył w wielu Międzynarodowych Kursach Interpretacji Muzycznej. Ukończył również podyplomowe studia w zakresie zarządzania kulturą na Uniwersytecie Warszawskim. Należy do grona kilku muzyków w Polsce koncertujących na narodowym instrumencie argentyńskim, bandoneonie oraz na rzadko spotykanej, francuskiej akordinie. Jest laureatem kilkunastu ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów i festiwali muzycznych oraz wielokrotnym stypendystą Ministra Kultury RP. Koncertuje solo, w zespołach kameralnych oraz z towarzyszeniem orkiestr symfonicznych w Polsce i poza jej granicami. Nagrywa muzykę klasyczną oraz rozrywkową dla teatru, telewizji i radia.
Michał Zuń – kontrabasista, gitarzysta basowy. Doskonale odnajduje się w każdym gatunku muzyki, koncertując w kraju i za granicą. Współpracuje zarówno z orkiestrami jak i zespołami kameralnymi, od Filharmonii Narodowej przez big-bandy po macedońskie zespoły folklorystyczne. Występował na kilku prestiżowych festiwalach, w tym na Festiwalu Jazz Jamboree i na festiwalu „La Folle Journee”( Francja 2014) gdzie zyskał bardzo przychylne recenzje tamtejszych krytyków oraz publiczności. Z zespołem Couleur Cafe, został laureatem festiwalu piosenki studenckiej w Krakowie. Współpracuje z Filharmonią Narodową, orkiestrą Sinfonia Iuventus, Orkiestrą Vratislavia, Unplugged Orchestra oraz z zespołami: Propabanda, PompaDur, Couleur Cafe, Swing Motion, Piotr Kostrzewa Big Band, Fantango Quintet i Wojciech Bardowski. Jest absolwentem Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, klasy kontrabasu prof. Andrzeja Mysińskiego. Umiejętności muzyczne doskonalił również w klasie kontrabasu jazzowego Adama Cegielskiego w Policealnym Studium Jazzu im. Henryka Majewskiego w Warszawie.